اینلینگوا پلاس: آموزش ترکیبی

اینلینگوا پلاس: آموزش ترکیبی

اینلینگوا پلاس: آموزش ترکیبی

آموزش ترکیبی چیست؟

یادگیری ترکیبی مفهوم جدیدی نیست. اصطلاح یادگیری ترکیبی از قبل از سال 2007 در آموزش زبان وجود داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی، مفهوم یادگیری ترکیبی کاملا تغییرکرده است. اصطلاح یادگیری ترکیبی به طور کلی به ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین گفته می‌شود.

اینلینگوا پلاس:

اینلینگوا پلاس نام آموزش ترکیبی اینلینگوا است. اینلینگوا پلاس برای ارائه برنامه‌های یادگیری ترکیبی متناسب با نیازهای زبان آموزان ما طراحی شده است.

 

اجزای اینلینگوا پلاس:

آموزش حضوری:

بخش حضوری اینلینگوا پلاس توسط اساتید مجرب زبان در مؤسسه اینلینگوا ارائه می‌شود. می‌توانید جلسات حضوری را در زمان‌هایی که برای شما مناسب است رزرو کنید.

آموزش مجازی:

iOL قسمتی از یادگیری آنلاین در مرکز اینلینگوا است که شامل هزاران تمرین نوشتاری، صوتی و تصویری و همچنین آزمون زبان مجازی است.

این قسمت از آموزش مجازی برای مطالعه در منزل استفاده می‌شود که در رایانه‌، تبلت و تلفن‌های هوشمند قابل اجرا است. همچنین تمرین‌ها را می‌توان متناسب با کتاب درسی و یا متناسب با نیازهای هر زبان آموزان یا گروهی از زبان آموزان تنظیم کرد. 

کلاس‌های مکالمه:

زبان آموزان می‌توانند با ثبت نام در کلاس‌های مکالمه این امکان را برای خود فراهم کنند که با دیگر زبان آموزان در سطح بین‌المللی به صورت مجازی ارتباط برقرار کنند.

نحوه عملکرد:

پس از تماس زبان آموز با مرکز اینلینگوا نیازهای او مورد بررسی قرار می‌گیرد و یک آزمون تعیین سطح آنلاین از زبان آموز گرفته می‌شود، سپس توسط مدیر مرکز، دسترسی به دوره برای زبان آموز فراهم می‌شود. پس از اتمام هر دوره در صورت تمایل می‌توانید به دوره بعد دسترسی پیدا کنید. و در پایان از طرف مرکز اینلینگوا برای شما مدرک صادر می‌شود.

اساتید زبان اینلینگوا برای آموزش ترکیبی از اینلینگوا پلاس آموزش دیده‌اند. آموزش اساتید در ابتدا توسط مرکز اینلینگوا و همچنین توسط آکادمی بین‌المللی بصورت آنلاین انجام می‌شود.

مزایای اینلینگوا پلاس:

اینلینگوا پلاس این امکان را برای زبان آموزان فراهم می‌کند که هنگام بسته بودن مدارس یا در ساعات غیر اداری، به آموزش آنلاین و برخی از دوره‌های مکالمه دسترسی داشته و بتوانند زبان بیاموزند.

Ähnliche Beiträge

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

7 − 3 =

فهرست