معرفی 5 وب سایت عالی برای آمادگی آزمون تافل

هر اندازه به امتحان تافل نزدیک‌تر می‌شود، آمادگی نیز از اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر آمادگی آنلاین تافل بخشی از برنامه تجدیدنظر شما است، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم که بهترین گزینه‌های آنلاین را برای خود پیدا کنید.

در این مقاله ما به موارد زیر می‌پردازیم:

  • 5 وب‌سایت برتر برای دوران آمادگی آزمون تافل
  • بهترین بلاگ‌ها برای تافل که مسیر را برایتان مشخص می‌کنند
  • منابع و نکات مفید برای به حداکثر رسیدن نتیجه در یادگیری

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید چرا که سختی‌های این مسیر با بیان راه‌حل‌های زیر کاهش پیدا کرده است.

دلیل انتخاب شیوه یادگیری آنلاین در مقابل آفلاین چیست؟

روزهایی که مطالعه در آن فقط محدود به کاغذ و خودکار بود گذشته است و این روزها دیگر دانش‌آموزان تعیین می‌کنند کجا و چه زمانی برای مطالعه مطالب آمادگی دارند و مطابق با آن برای آزمون‌های مهم آماده می‌شوند.

روش‌های آنلاین زیادی امروزه در دسترس افراد برای مطالعه مطالب قرار گرفته است و تافل نیز از این قاعده مستنثنی نیست.

با جستجو در بین گزینه‌های آنلاین برای آمادگی آزمون تافل می‌توانید از مزایای مختلف آن که در زیر اشاره کردیم استفاده کنید:

  • انعطاف پذیری در محل و زمان برای خواندن مطالب
  • دسترسی به دوره‌ها و منابعی که در غیر این صورت ممکن است در دسترس شما نباشند.
  • استفاده از تخصص و بینش معلمان باتجربه در سراسر جهان
  • تعداد و تنوع تمرینات و تست های تمرینی بیشتر از یک کتاب آمادگی آزمون
  • مطالب به‌روز و منعکس کننده ‌آخرین قالب آزمون

در بیشتر موارد، شما احتمالا می‌توانید تعادل مناسبی بین آمادگی آنلاین و آفلاین تافل خود برقرار کنید. اگر توانستیم شما را متقاعد کنیم که آمادگی آنلاین تافل ارزش بررسی دارد پس در ادامه برای معرفی وب سایت‌های برتر تافل با ما همراه باشید.

وب‌سایت‌های برتر برای آمادگی آزمون تافل

اگر تنها کلمه تافل را در اینترنت جستجو کنید، نتایج زیادی برای شما به نمایش در می‌آید که قطعا با دیدن آن‌ها برای اولین بار گمراه خواهید شد.

اگر دنبال راه‌حل آنلاین برای آمادگی تافل هستید، ما در ادامه چند وب‌سایت برتر را معرفی می‌کنیم و برای هر کدام توضیح کمی ارائه می‌دهیم که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

ETS

همان‌طور که می‌دانید تافل توسط ETS طراحی و اداره می‌شود، بنابراین گزینه‌های تمرین آنلاین این سایت به‌طور طبیعی بالاترین جایگاه را در فهرست سایت‌های برتر خواهد داشت.

برای هر بخش از آزمون تافل و همچنین آمادگی آنلاین برای آن می‌توانید با منابع موجود در این سایت و استفاده از تمرین‌های متنوع روند مطالعه خود را برای آزمون شروع کنید.

نقطه قوت ETS این است که آزمون‌های آنلاین آن نشان‌دهنده آزمون تافل واقعی است. بنابراین می‌توانید با استفاده از این آزمون‌ها برای روز آزمون اصلی آماده شوید و دیگر استرس و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

TOEFL Go! by ETS

اگر آموزش‌های رسمی ETS را دوست دارید، اما نمی‌توانید ساعت‌ها برای نشستن جلوی لپ‌تاپ متعهد شوید می‌توانید از سایت TOEFL Go! by ETS بهره ببرید.

TOEFL Go! نرم‌افزار آنلاین تمرین برای آزمون تافل است. با استفاده از این روش می‌توانید روی نقاط ضعف خود کار کنید و همچنین به سوالات معتبر آزمون نیز دسترسی داشته باشید. با این برنامه امکان نظارت مستمر بر نمرات شما هنگام مطالعه و زدن تست‌های مختلف وجود دارد.

TestDEN

دوره‌ای که ساختار مناسبی داشته باشد می‌تواند راه آنلاین مناسب برای آمادگی آزمون تافل به‌شمار رود. اگر با TestDEN پیش بروید با آمادگی در چهار آزمون آزمایشی تافل ابتدا دوره را آغاز می‌کنید که در این صورت می‌توانید به سطح خود و همچنین نقاط قوت و ضعفتان پی ببرید.

دوره‌های مطالعه TestDEN حداقل 30 روز طول می‌کشد، بنابراین قبل از شروع اطمینان پیدا کنید که با جدول زمان‌بندی شما هماهنگی دارد یا خیر.

Kaplan

معمولا دوره‌های آنلاین که برای مدت کمی در دسترس هستند استرس زیادی به زبان‌آموز می‌دهند، در این صورت می‌توانید برای دوران آمادگی برای آزمون تافل از Kaplan کمک بگیرید.

روش یادگیری این سایت مبتنی بر فیلم‌هایی است که معلم در آن‌ها تدریس می‌کند و با استفاده از آن فیلم‌ها می‌توانید به سطح قابل قبولی برای کسب نمره مناسب در آزمون تافل برسید.

مدرسان آنلاین: راه‌حل دیگری برای آمادگی آزمون

استفاده از تدریس مدرس‌های آنلاین می‌تواند به شما در آشنایی اصول اولیه آزمون تافل کمک کند و همچنین اگر در منطقه‌ای به کلاس دسترسی نداشتید با استفاده از تدریس آنلاین این مشکل نیز قابل حل است.

امروزه موسسه‌های خصوصی زیادی به وجود آمده است که همه می‌توانند به شما مدرس باتجربه برای آزمون تافل معرفی کنند.

استفاده از تدریس خصوصی می‌تواند سریع‌تر از خودآموزی یا حتی کلاس گروهی روی پیشرفت شما تاثیر بگذارد، به‌ویژه اگر وقت کمی در اختیار دارید.

بهترین بلاگ‌های تافل برای دنبال کردن

علاوه بر وب‌سایت‌های آموزش آنلاین تافل می‌توانید مجموعه خوبی از وبلاگ‌های مخصوص تافل را پیدا کنید که نکات، مشاوره و آموزش آزمون را در اختیارتان قرار می‌دهند.

بنابراین، تفاوت وبلاگ با وب‌سایت چیست؟ در یک وبلاگ تافل می‌توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بیشتر نویسندگان وبلاگ چه دانشجو باشند و چه معلم تجربه شخصی از تافل دارند و فضایی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند شما را در هر مرحله راهنمایی کند.

حتی در بعضی از وبلاگ‌ها امکان برقراری ارتباط با مدرس‌های آزمون تافل و همچنین استفاده از تجربه‌های تافل و راهنماهای مخصوص وجود دارد.

سایر منابع آنلاین برای مطالعه آزمون تافل

استفاده از روش‌های آنلاین برای آمادگی آزمون تافل گزینه بسیار مناسبی است که علاوه بر تمرکز روی یادگیری شما در بهترین عملکرد فرد نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

برای این که مطمئن شوید دوران آمادگی شما تا حد ممکن موثر است، توصیه می‌شود انگلیسی را در زندگی روزمره خود وارد کنید. در ادامه چند ایده برای تبدیل عادت‌های روزمره به تجربه یادگیری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید:

  • با مراجعه به یک وب‌سایت خبری یا دانلود یک برنامه خبری می‌توانید اخبار را به‌صورت آنلاین به زبان انگلیسی بخوانید.
  • نمایش‌ها و فیلم‌های مختلف را به زبان انگلیسی مشاهده کنید.
  • تا جایی که می‌توانید به صوت‌های انگلیسی مانند پادکست و رادیو گوش دهید.

هر چه بیشتر پیرامون خود را با زبان انگلیسی پر کنید، علاوه بر بهره‌مندی از دامنه لغات بیشتر، مهارت درک مطلب خود را نیز بهبود می‌بخشید بدون این که خودتان متوجه شوید.

چگونه با گزینه‌های آنلاین برای آزمون تافل آماده شویم؟

خوشبختانه تا این بخش از مطلب شما با منابع آنلاین برای آمادگی آزمون تافل آشنا شدید و حتی با کمی جستجو فهمیدید که چه نوع منبعی برایتان مناسب‌تر است.

آیا شما برای آمادگی آزمون باید برنامه دقیقی داشته باشید یا نه ترجیح می‌دهید هر وقت دوست دارید سراغ آن بروید؟ آیا می‌خواهید منبع مورد نظر شما همه بخش‌ها را پوشش دهد یا سریع به نقاط ضعف شما برسد؟ آیا می‌خواهید در کلاس خصوصی یا گروهی شرکت کنید یا به دنبال خودآموزی هستید؟

هنگامی که پاسخ هر کدام از این سوالات را پیدا کردید، می‌توانید وب‌سایت و وبلاگ مدنظر خود را از بین فهرستی که بالاتر گفتیم انتخاب کنید، اما به‌طور کلی توصیه می‌شود برای آمادگی آنلاین تافل به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • منبعی را انتخاب کنید که توانایی پرداخت هزینه آن را داشته باشید. اگر بودجه شخصی شما کم است پس به دنبال کلاس خصوصی نباشید.
  • قبل از انتخاب دوره آنلاین سعی کنید تمام جوانب را در نظر بگیرید.
  • همیشه در طول جلسات کلاس از قبل کمی مطالعات خود را اولویت‌بندی کنید تا مسیر را گم نکنید.

کسب بهترین نتایج با استفاده از گزینه‌های آنلاین آمادگی تافل

همان‌طور که دیدید در این مطلب بیشتر منابع آنلاین مناسب برای آمادگی آزمون تافل را مورد بررسی قرار دادیم. استفاده از بسترهای مختلف برای آموزش می‌تواند در پیدا کردن مطالب خوب و مفید تاثیرگذار باشد.

در منبع‌های آنلاین برای آمادگی آزمون تافل معمولا گرامرهای دقیق و کاربردی، تمرین‌های آموزشی، سبک سوالات امتحان اصلی و همچنین اصطلاحات و کلماتی که بیشتر تکرار می‌شود قرار دارد.

هنگام گشتن بین منبع‌های مختلف می‌توانید از حالت‌های آموزشی متنوعی بهره ببرید که این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که از نظر هر جنبه‌ای برای آزمون آماده شوید و به تمرین کردن بپردازید.

اگر با سطح خود به خوبی آشنایی دارید می‌توانید تمرین‌های متناسب با همان سطح را انتخاب کنید و روند مطالعه را به‌نوعی شخصی‌سازی کنید.

پس از طی کردن روند یادگیری زمانی که می‌خواهید یک آزمون آزمایشی دهید و نمره دریافت کنید، فرصت خوبی است که با جواب سوالات و نقطه نظر طراح سوال آشنا شوید و همچنین به‌خوبی نقاط ضعف خود را شناسایی کنید.

زمانی که تمرین‌ها و تست‌ها را تکمیل کردید، می‌توانید پیشرفت خود را مورد ازریابی قرار دهید و با تجزیه و تحلیل‌های مختلف از نظر بهبود عملکرد از متخصص‌های این حوزه مشورت بگیرید.

پلتفرم‌های آنلاین بیشتر مبتنی بر مطالعه مستقل طراحی شده‌اند، اما به هر حال جایی دارند که بتوان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و از مشورت‌های آن‌ها کمک گرفت.

Ähnliche Beiträge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

4 × پنج =

فهرست