کتاب الکترونیکی اینلینگوا

کتاب الکترونیکی اینلینگوا

 

 

کتاب الکترونیکی اینلینگو

 

کتاب الکترونیکی :

مدرن‌ترین محصولی که اخیراً در اینلینگوا تولید شده است، کتاب الکترونیکی اینلینگوا یا flex-e book است. این محصول به منظور افزایش تجربه زبان آموزان در یادگیری زبان و ارائه دوره‌هایی است که می‌تواند نیازهای یک زبان آموز را با دقت مورد بررسی قرار دهد.

هدف از استفاده از کتاب الکترونیکی چیست؟

با استفاده از کتاب الکترونیکی اینلینگوا شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، دوره‌هایی منحصر به فرد، برای خود طراحی کنید. تمامی دروس در کتاب الکترونیکی اینلینگوا با توجه به نیاز زبان آموز قابل ترکیب است. در هر دوره زبان آموز می‌تواند سه، شش و ده واحد داشته باشد. علاوه بر این شما می‌توانید کتاب را به صورت کامل داشته باشید. همچنین کتاب الکترونیکی، فایل‌های صوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مهم‌تر از همه تعاملی بودن تمرین‌ها است. زبان آموز می‌تواند پاسخ تمرینات را در کتاب الکترونیکی وارد کرده و درست یا نادرست بودن آن را در همان لحظه بررسی کند.

نحوه دسترسی مراکز به کتاب‌های الکترونیکی چگونه است؟

مراکز برای هر کتاب الکترونیکی، یک کد منحصر به فرد دریافت می‌کنند که باید به زبان آموز منتقل شود، سپس زبان آموز با استفاده از آن کد می‌تواند برنامه را روی دستگاه خود اجرا کند.

 

کتاب الکترونیکی حاوی چه چیزهایی است؟

کتاب الکترونیکی نسخه‌ای از کتاب چاپ شده است که دقیقا مشابه نسخه اصلی کتاب است.

در این کتاب تمرین زبان وجود دارد. شما نمی‌توانید پاسخ تمرین‌ها را در کتاب الکترونیکی پیدا کنید زیرا آن‌ها قبلا در فعالیت‌های تعاملی ادغام شده‌اند. همچنین شما می‌توانید فایل‌های صوتی مربوط به تمرین‌ها را دریافت کنید.

کتاب الکترونیکی، چگونه برای یک درس استفاده می‌شود؟

شما می‌توانید تقریباً به همان روشی که از یک کتاب استفاده می‌کنید، از کتاب الکترونیکی نیز استفاده کنید، اما به جای نسخه کاغذی، باید دستگاه هوشمند داشته باشید.

علاوه بر این، زبان آموزان می‌توانند در خانه یا هنگام مسافرت زبان بیاموزند. کتاب الکترونیکی اینلینگوا همیشه و همه جا همراه شما است. شما در کتاب الکترونیکی خود تمام فایل‌های صوتی را دارید و برای گوش دادن به فایل‌های صوتی نیاز به CD player یا دستگاه دیگری ندارید. 

ما برای توسعه کتاب الکترونیکی اینلینگوا برنامه‌هایی داریم. ما می‌خواهیم محتوای بیشتری را به کتاب الکترونیکی اینلینگوا اضافه کنیم. علاوه بر این، تمرین‌های نوشتاری و فعالیت‌های صوتی و ویدیویی را بیشتر کنیم. همچنین می‌خواهیم امکان بازی کردن را در کتاب الکترونیکی فراهم کنیم و مواردی را که اجرای آن در نسخه چاپی امکان پذیر نیست و یادگیری را افزایش می‌دهد به کتاب الکترونیکی اضافه کنیم.

Ähnliche Beiträge

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

15 + نوزده =

فهرست